澳洲幸运5:Prince Harry wins first step of UK newspaper libel case

澳洲幸运5www.a55555.net)是澳洲幸运5彩票官方网站,开放澳洲幸运5彩票会员开户、澳洲幸运5彩票代理开户、澳洲幸运5彩票线上投注、澳洲幸运5实时开奖等服务的平台。

Prince Harry says the Mail on Sunday’s article, which was published in February, caused him ‘substantial hurt, embarrassment and distress’. – EPA pic, July 8, 2022.

A NEWSPAPER article that claimed Prince Harry’s public relations team had “put a positive spin” on a dispute with the UK government over who paid for his bodyguards was defamatory, a British judge ruled on today.

,

环球ug代理开户www.ugbet.us)开放环球UG代理登录网址、会员登录网址、环球UG会员注册、环球UG代理开户申请、环球UG电脑客户端、环球UG手机版下载等业务。

,

Harry, who quit royal frontline duties in 2020 with wife Meghan, sued the Mail on Sunday’s publisher Associated Newspapers Limited (ANL) over the article, which was published in February.


转载说明:本文转载自Sunbet。

  • 评论列表:
  •  澳5官网(www.a55555.net)
     发布于 2022-11-28 00:12:28  回复
  • Elsewhere in the region, Japan’s Nikkei 225 closed up 0.87%, Hong Kong’s Hang Seng Index rose 0.14%, South Korea’s Kospi added 0.72%, China’s CSI300 index gained 1.35% and Singapore’s Straits Times Index added 0.4%.感觉很OK,继续看

添加回复:

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。